Гагаркін Я. О.; Колесніков В. О. Приклади застосування ігрового рушія Unreal Engine для створення зображень автомобілів // Матеріали X-ої міжнародної науково-технічної інтернет- конференції «Проблеми і перспективи розвитку автомобільного транспорту», 14-15 квітня 2022 року: збірник наукових праць [Електронний ресурс] / Міністерство освіти і науки України, Вінницький національний технічний університет [та інш.]. – Вінниця: ВНТУ, 2022. ISBN 978-966-641-910-4. С. 64 – 74. https://www.researchgate.net/publication/360901641_Gagarkin_A_O_Kolesnikov_V_O_Prikladi_zastosuvanna_igrovogo_rusia_Unreal_Engine_dla_stvorenna_zobrazen_avtomobiliv_Materiali_X-oi_miznarodnoi_naukovo-tehnicnoi_internet_-_konferencii_Problemi_i_perspek https://www.researchgate.net/publication/360901641_Gagarkin_A_O_Kolesnikov_V_O_Prikladi_zastosuvanna_igrovogo_rusia_Unreal_Engine_dla_stvorenna_zobrazen_avtomobiliv_Materiali_X-oi_miznarodnoi_naukovo-tehnicnoi_internet_-_konferencii_Problemi_i_perspek
|